خدمات ما

بانک توسعه اسلامي (IDB) با هدف پيشبرد توسعه اقتصادي و پيشرفت اجتماعي کشورهاي عضو و جوامع مسلمان کشورهاي غير عضو در سراسر جهان بر اساس اصول شريعت اسلامي در سال 1975 با سرمايه اوليه 755 ميليون دينار اسلامي تاسيس گرديد.

تسهيلات پروژه اي عمدتاً به منظور تامين نيازهاي ارزي  پروژه هاي توليدي، عمراني و زير بنايي اولويت دار بخش دولتي، تعيين شده بر اساس برنامه همکاري سه ساله کشورمان با بانک توسعه اسلامي، اعطا ميگردد. بانک توسعه اسلامي هر سه سال يکبار با اعزام هيأتهايي جهت تعيين پروژه‌هاي الويت دار دولتي کشور، ضمن برگزاري جلساتي با وزارتخانه هاي مختلف و نهادهاي دولتي و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي، سند سه ساله همکاري بانک با کشورمان را تنظيم مي‌نمايد که اين سند به عنوان ملاک عمل جهت تامين مالي پروژه‌هاي الويت دار کشور در طي سه سال برنامه، قرار مي‌گيرد.

 

تامين مالي و فعاليتهاي مربوط به گروه بانک توسعه اسلامي (IDB) را مي توان به چهارگروه عمده تقسيم نمود:
1. تامين مالي پروژه ها (بلند مدت) و عمليات کمک فني

2. عمليات تامين مالي تجاري (کوتاه مدت)

3. عمليات طرحها و موسسات زير مجموعه گروه IDB

4. عمليات صندوق وقف (کمک ويژه)

شرکت کالای دانشگاه تهران با برخورداری از کادری مجرب و آشنا با امور بانکی و تجربه بسيار در اخذ وام ارزی از بانک توسعه اسلامی جهت بخش آب و فاضلاب و نيرو در کشور، اکنون اين آمادگی را دارد تا جهت دانشگاهها، مراکز تحقيقاتی و موسسات علمی پژوهشی اقدام به تهيه وام نمايد. بمنظور کسب اطلاعات بيشتر با ما تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت جوابگوی نيازهای شما باشيم.